Acasă Politic Membrii conducerii Radiofuziunii au inceput sa se acuze public

Membrii conducerii Radiofuziunii au inceput sa se acuze public

DISTRIBUIȚI

Inceputa ca o expunere publica a dezacordului fata de respingerea de catre comisiile de cultura a raportului de activitate, conferinta de presa a Consiliului de Administratie a Societatii Romane de Radiodifuziune s-a transformat intr-un spectacol jenant cu dezvaluiri pana acum doar speculate de presa: implicatii si jocuri politice scoase la iveala chiar de administratie, conflict deschis si un posibil proces Andrei Dimitriu vs. Dragos Seuleanu, incapacitatea unui consiliu de a se apara in fata Parlamentului si chiar a propriilor angajati, impartiti si ei in tabere.

Potrivit Mediafax, chiar de la inceputul evenimentului, directorul executiv al SRR, Dragos Seuleanu, facea cunoscuta, dupa conferinta administratiei, organizarea unei alte conferinte, -a unor profesionisti din Radiodifuziune-.

Prima parte a interventiei presedintelui Andrei Dimitriu s-a referit clar la respingerea raportului de comisiile parlamentare de cultura. Totul a decurs normal pana la capitolul -politizarea radiodifuziunii-, in legatura cu care, daca ar fi reala, -cel care trebuie blamat este Dragos Seuleanu, reprezentantul PDSR-. -Raspunderea i-ar reveni in intregime daca ar exista culpa politizarii si a partizanatului politic-, a spus presedintele Radiodifuziunii.

-Nu radioul a fost blamat, ci dumneavoastra! Dumneavoastra aveti o plangere penala! Dumneavoastra aveti o plangere la Curtea de Conturi, nu noi! Dumneavoastra sunteti acuzat – nu stiu daca e adevarat – de fals si uz de fals. Radioul nu este amestecat in asta. Radioul este altceva si va rugam sa lasati radioul in pace-, a spus in replica Dragos Seuleanu catre Andrei Dimitriu, afirmatie urmata de anuntul unui posibil proces de calomnie intentat directorului executiv.

Dupa conferinta de presa, acuzele au venit din partea directorului executiv Dragos Seuleanu: -Prima decizie a lui Dimitriu a fost, in 1999, renuntarea la 800 de colaboratori. (…) Realizarile cu care se lauda sunt realizarile radioului, nu ale Consiliului de Administratie – radioul era pe profit, noul sediu Rador era in lucru, iar camera stirilor era in proiect inaintea mandatului acestui Consiliu. Exista plangeri penale pentru fals si uz de fals impotriva lui Dimitriu. (…) A infiintat Grupul pentru tehnologia informatiei fara votul CA-.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi regulamentul.