
Ministrul de Finanţe, Marcel Boloş, a declarat marți la Antena 3 că în coaliţia de guvernare s-a agreat de principiu varianta creşterii salariului minim la 3.300 lei brut, de la 1 octombrie a.c.
„Deciziile pe care le avem într-adevăr la coaliţia de guvernare sunt cele legate de salariul minim şi creşterea acestuia care a fost agreată, în principiu, în coaliţia de guvernare. În discuţii a fost data de 1 octombrie şi a fost discuţia pe 3.300 lei. Cea de la 1 ianuarie (2024, n.red.), să vedem cum vor evolua lucrurile la nivelul coaliţiei. Vă daţi seama că este o decizie care ţine de coaliţie şi felul în care se vor derula aceste discuţii, probabil în perioada următoare în ceea ce priveşte salariul minim pe economie”, a afirmat Marcel Boloş.
Chestionat despre măsura ca 200 lei din salariul minim să nu fie taxaţi, ministrul liberal de Finanţe a replicat: „Da, era o dispoziţie tranzitorie”.
„Aceşti 200 lei erau daţi pe o perioadă de un an de zile şi aici urmează să se ia o decizie finală cu privire la cei 200 lei pe care îi avem ca deducere din impozitul pe venit”, a mai precizat Marcel Boloş. Totodată Boloș a confirmat că tichetele de masă vor fi diminuate și cu cota de CASS de 10%.
Întrebat dacă este sub semnul întrebării creşterea la 3.750 lei de la 1 ianuarie 2024, ministrul de Finanţe a răspuns: „Nu, nu s-a discutat acest lucru şi nu s-a definitivat în coaliţie”.
CURENTUL nu a primit și nu primește bani de la guvern, ministere, instituții publice și nici de la partide.
Informațiile publicate pe www.curentul.info sunt protejate de dispozițiile legale incidente și pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere, urmate de link activ la articol.
Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea precum și orice modalitate de exploatare a conținutului publicat pe www.curentul.info



















