Acasă În Lume Buckingham Palace a retras acreditarea -Daily Mirror-

Buckingham Palace a retras acreditarea -Daily Mirror-

DISTRIBUIȚI

Ziarul britanic -Daily Mirror- sustine ca nu mai are acces la Palatul Buckingham, ca urmare a dezvaluirilor facute de reporterul sau angajat timp de doua luni ca valet la resedinta regala. Nici comunicatele de presa ale familiei regale, cum a fost cel in care se anunta numele fetitei printului Edward, nu au mai fost trimise ziarului, de la publicarea dezvaluirilor reporterului Ryan Parry, care s-a infiltrat la palat furnizand informatii false.

-Daily Mirror- spune ca l-a sunat pe secretarul de presa al reginei, Penny Russell-Smith, pentru a intreba daca aceasta excludere este rezultatul articolelor publicate de Parry. -Cred ca este o presupunere logica-, ar fi raspuns Russell-Smith. Regina a obtinut o decizie judecatoreasca temporara care interzicea tabloidului sa mai publice informatii furnizate de Parry. Ulterior, cele doua parti au ajuns la un acord prin care -Mirror- a fost de acord sa respecte dorinta reginei si sa plateasca 25.000 de lire sterline serviciului legal al acesteia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

DISCLAIMER
Atentie! Postati pe propria raspundere!
Inainte de a posta, cititi regulamentul.